zaterdag 30 mei 2020

Zandmotorsessie zaterdag 30 Mei 2020



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik vissen vanaf "de Zandmotor" er staat een ono wind van 4 bft met stoten van 5 bft, temperatuur 19 °C, lw HvH 16:17 uur (-54 cm), hw 22:06 uur (+72 cm), (± 126 cm), zonnig. Om 16:04 uur werp ik in met de gebruikelijke hengel stokken de Vercelli en de Hiro Dream Surf, op de Vercelli zit een nylon spoel met 20,5\100 mm met een nylon tapse voorslag en op de Hiro 20\100 mm nylon, korte wapperlijn, haak f31\8 gevuld met een zeepier, zager of een combinatie hiervan, tommy lood 140 gram.

Er liggen veel kwallen op het strand dit keer. Behalve dat zwemt er ook zeehond op m'n stek, nadat z'n kop vier keer boven water is gekomen verdwijnt hij weer, om na een uur weer langs te zwemmen. In het begin van "de Zandmotor" zie ik nog drie vissers staan. 16:49 uur vang ik een botje en daar blijft het een hele tijd bij, 19:17 uur een kwalletje die een zeepier heeft opgeslurpt, nog niet eerder gezien.


Om 20:00 uur ruim ik op, veel was het niet, maar wel weer genoten van het strand en alles wat er op liep :-).

Vis greetz,

Willem


Geen opmerkingen: