maandag 11 april 2011

vangstberichten: maandag 11 april 2011



Hallo vis vrienden,

Vandaag maar eens het aas op maken van afgelopen evenement, dus om 14:30 uur sta ik weer aan het Noordzeekanaal. Er staat een w-wind van 3 a 4 bft, afentoe harde windvlagen, een lekker zonnetje, temperatuur 14 °C.

Ik start weer met de heavy feeder, hoofdlijn nylon 20\100 mm met een tapse voorslag, onderlijn wapperlijntjes haakje f314\8, piertje\slikje of een zagertje, tommy lood 150 gram ongeankerd. In het begin gebeurd er niets geen tikje te bespeuren, eindelijk na zo'n 3 kwartier om 15:15 uur een teken van leven op de feeder er komt een bot van 31 cm naar boven. Inmiddels heb ik m'n 2e hengel erbij gezet de 4,5 meter k2 titanium beast caster, hoofdlijn gevlochtenlijn, dito wapperlijntjes, tommy lood 175 gram ongeankerd. 15:46 uur een ondermaats wijtingkje op de feeder.



16:37 uur wat tikjes op de k2 en ik draai 2 grondeltjes naar binnen. 16:56 uur is de feeder weer aan de beurt met een bot.



17:03 uur een doublet bot op de k2, 17:19 uur een maatse wijting op de feeder. Om 17:56 uur nog een zwartbekgrondel (11 cm) zo te zien aan het zwarte vlekje op de bovenste vin, aan de k2.



En hierna houdt het op, totaal geen enkele aanbeet meer te zien, om 20:00 uur ruim ik op en ga naar huis.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten