zondag 17 april 2011

Ingezonden: vangstbericht van Boudewijn uit Zwijndrecht

Beste Willem,

Eindelijk weer een vangst bericht van Boudewijn uit Zwijndrecht. Ik ben zondag 17-4 weer wezen vissen op mijn bekende stek in de waterweg begin van de landtong (manage) De vangst was redelijk.



twee botten van 35cm op mij nieuwe feeder bigriver Spro. En op mijn 5m stok van Spro een botje van 10cm en een Blauwneus! van 42cm met een botje van 12 cm.



Op het einde op mijn feeder nog een grondeltje Ik stuur je de foto's en kijk of het een Blauwneus is.



Moet ik deze vis nog ergens melden? Je vangst was op noordzee kanaal was ook karig. Je weet het niet. Er kamen nog mensen bij mij kijken die hebben gevist bij de sleepboten in het calandkanaal. De vangst was een paar mooie botten en wat steenbolkjes.Ook daar is het niet wild. Ik zou zeggen tot de volgende vangst groetjes,

Boudewijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten