zondag 15 maart 2009

vangstberichten: zaterdag 14 maart 2009



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik nog even vissen in Hoek van Holland er staat een w-wind van zo'n 4 a 5 bft, een temperatuur van 8  °C  en hw HvH om ± 17:00 uur. Ik rij eerst langs het "vispaleis" maar daar staan al aardig wat vissers, dus rij ik door naar het grasveldje van DSM. Ik vis weer met 1 hengel met een standaard paternoster 3x haakje 4 gevuld met pieren, zouten pieren en zoute mesheften.

Om 19:45 uur werp ik in, het water staat laag en ik verwacht er niet veel van maar goed "niet geschoten" is altijd mis. Bij het aantrekken van m'n warmte pak stoot ik m'n thermoskan om en ik hoor een harde klap (geen koffie dus vanavond). Er is deze avond geen "stootje" te zien. Als ik op een gegeven moment wil in werpen blijkt een gedeelte van m'n draad op m'n spoel in een pruik te zitten.(Een leuk klusje om thuis uit de "klit" te halen) Dan maar verder vissen met een ander molentje, na 3 uurtjes hou ik het voorgezien en ga naar huis.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten