dinsdag 23 februari 2010

Ingezonden vangstbericht van: ANISH ROB en ROLAND



Hallo willem,

Ik ben Anish (het zoontje van Rob en de Vismaat van Roland). Gisteren zondag 21 februari 2010 hebben wij gevist. We vertrokken om 07:40 we gingen naar de Landtong. aan het begin zaten we tussen 2 strekkers van de landtong we lagen er om 08:45 in. Na tien minuten vissen kreeg mijn vader (Rob) tikken op zijn hengel hij draait binnen en alles breekt spontaan af. Mijn vader heeft 2x vast gezeten en Roland 1x
Na een anderhalf uurtje vissen kwam er een lokale bewoner langs.

Hij zij dat we beter een stuk verder konden verkassen we waren op het punt om te verkassen en het bleek dat mijn visplu was weggenomen. Toen zaten we een stukje veder (bij de laatste strekkers van de Noordzeeweg) vlak voor de waterkering daar stond de stroming erg hard maar we hebben niet vast gezeten. Om 11:44 haal ik een klein botje binnen. Na 60min gingen we weer verkassen naar de caland kanaal. Na een uurtje vissen haalde roland zijn hengel op en bij hem brak ook zijn lijn met de vis eraan verder hadden we geen stootjes meer het begon te gieten en we gingen om 16:00 weer terug .

PS bij de bijlage zijn nog foto's van het caland kanaal en mijn botje.

GR ANISH ROB en ROLAND

Geen opmerkingen:

Een reactie posten