maandag 17 november 2008

vangstberichten: maandag 17 november 2008



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik het nog even proberen in Maasluis, ik heb nog steekzagers en slikzagers over van de vorige sessie en koop er nog een portie zeepieren bij. Er staat een z-zw wind van 3 a 4 bft. temperatuur een graad of 8 °C en hw Maasluis om 18:00 uur. Ik begin om 15:05 uur, 1 hengel met een jojo lijn met 1x haakje 2 voor de gul, en 1 hengel met 3 wapperlijnen haakje 4.

Als ik een half uurtje bezig ben komt er een andere visser aan, om te vragen naar m'n vangst, ik zeg dat ik nog geen stootje gezien heb. Hij heeft bij de andere vissers ook geinformeerd en het schijnt een erg slechte dag te zijn er wordt niets gevangen.

Na een uurtje krijg ik het ontzettend koud en loop vlug nog even naar de auto om m'n warmte pak te halen, ik zie diverse formatie's vogels in V-vorm vliegen, maar nog steeds geen aanbeet te zien. Ik verwissel m'n gul onderlijn voor nog een wapperlijn met 3x haakje 4. Maar het mag niet baten.
Na 2,5 uur gevist te hebben, zonder een aanbeet ruim ik op en ga enigzins teleurgesteld naar huis.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten