maandag 23 februari 2009

vangstberichten: maandag 23 februari 2009



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik m'n restant zagers opmaken op het strand van Ter Heijde, er staat een nw-wind van 4 bft, een temperatuur van 5 °C en hoog water Ter Heijde  ± 14:45 uur, om 16:45 uur begin ik op het strand omdat de strekers nog onderwater staan. Ik vis met 1 hengel 24/100 mm gevlochten lijn, 3x wapperlijntje haakjes 6, gevuld met zagers.

Er staat een erge sterke stroming\branding regelmatig staat m'n top te tikken doordat het lood opgetild wordt, daardoor is het erg moeilijk om te zien of het nu een aanbeet is of niet. Op een gegeven moment heb ik geen gevoel meer in m'n voeten en handen, ondanks dat het boven 0 °C is ben ik aan het verkleumen. Om 18:45 uur staan de strekers nog steeds onderwater en besluit ik op te ruimen, bij het binnen draaien zit er toch nog een maats botje aan.



De rest van de zagers zet ik maar weer in het zout, tot betere tijden.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten