maandag 28 september 2015

vangstberichten: maandag 28 september 2015



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik het resterende aas op maken aan het strand. Er staat een ono-wind van 4 bft, 16 °C, Hw HvH 15:37 uur (+136 cm), lw 20:35 uur (-75 cm), (± 211 cm), zonnig. Om 14:00 uur start ik met de gebruikelijke opstelling van de Grauvel Vertix Moonlight en de NBS Tornado.

En nu maar wachten en wachten en wachten, regelmatig is het aas eraf gegeten en met het opkomende water moet ik verhogen naar 170 gram geankerd. Erg veel vuil in de vorm van apenhaar en groene sla zit er op de lijnen die steeds hierdoor worden weggedrukt. 15:56 uur zit er een visje aan de haak een kleine pieterman. 16:31 uur de tweede kleine pieterman.



En 16:47 uur komt er een derde kleine pieterman bij.



Nu zit ik alleen nog te wachten op die "sinterklaas" vis maar die is waarschijnlijk nog in Spanje, want die komt niet. Om 18:30 uur ruim ik op en vertrek naar huis.

Vis greetz,

Willem



2 opmerkingen:

  1. Morgen Willem, ik zie jij vist hier en daar, ook NZK, maar nooit op noord of zuid pier. Niet leuk? Te druk? of anders? Groet George Verberne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha George,

      Een enkele keer wel (ooit de pier van Hoek van Holland en Scheveningen gedaan, moet nog ergens in 1 van de vangstberichten staan), maar vindt het strand veel leuker.

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen