maandag 23 maart 2020

Zandmotorsessie maandag 23 Maart 2020



Hallo vis vrienden,

Voor het geval de stranden ook worden afgesloten op besluit ik nog een sessie op "de Zandmotor" te vissen. Er staat een ozo-wind van 5 bft, temperatuur 9 °C, Lw HvH 10:44 uur (-74 cm), hw 14:45 uur (+125 cm), (± 199 cm), zonnig met een koude wind.
Om 14:15 uur werp ik in met de 4,5 meter Hiro Dream Surf, 20\100 mm nylon met een tapse voorslag, wapperlijn haak f31\8 ~f314\8 gevuld met een zeepier, zager of een combinatie hiervan, tommy lood 150 gram. Na een kwartier volgt de Tubertini feeder, hoofdspoel 20,5\100 mm  met voor de rest eenzelfde uitrusting.

Veel gebeurd er niet, behalve dan dat er een zeehond rond zwemt. Nadat ik alleen maar drab op de lijnen binnen draai en dit zo eens een dik uur aan heb gekeken. Besluit ik  een stuk op te schuiven naar rechts.

Maar ook hier gebeurd er maar bitter weinig. Om 17:15 uur besluit ik op te ruimen, en believe it or not, bij het binnen draaien van de laatste hengelstok zit er een bot aan. Toch nog vis gezien :-).


Hopelijk blijven de stranden open, zodat ik afentoe nog een bericht kan plaatsen van eventuele vangsten.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten