maandag 25 juli 2016

vangstberichten: zatedag 23 juli 2016



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik vissen vanaf het strand, er staat een nw-wind van 3 a 4 bft, temperatuur 20 °C, lw HvH 13:35 uur (-49 cm), hw 18:08 uur (+114 cm), (± 163 cm). In het begin wat bewolkt later op de sessie zonnig. Om 13:30 uur gaat de  4,5 meter Tronixpro Cobra GT, hoofdlijn 20,5\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, wapperlijn, haakje ls5013f\6 gevuld met een pier\zager of een combinatie hiervan, steel lood 150 gram. Na een kwartiertje volgt de Grauvell Vertix Moonlight, hoofdlijn 22\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, en een dito uitrusting.

Veel gebeurd er niet, het aas wordt er regelmatig af gegeten en soms zit er een krabbetje aan, ondanks de nw-wind had ik toch met opkomend water wel een visje verwacht.



Maar helaas, ook bij de buren komt er niets naar boven. Om 18:00 uur denk ik, ik geef het nog een kwartiertje en dan begin ik op te ruimen, en warempel de een na laatste draai zit er een kleine pieterman aan, en bij het opruimen om 18:15 uur de laatste draai een botje.



Veel was het niet maar de 0 is me bespaard gebleven. Morgen maar eens kijken in het Noordzeekanaal.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten