dinsdag 24 november 2015

vangstberichten: maandag 23 november 2015



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik het overgebleven aas op maken aan het strand, er staat een zw-wind van 4 bft draaiend naar wzw, temperatuur 7 °C en dalend naar 4 °C op het eind van de sessie, droog maar om me heen buien. 14:45 uur start ik met de 5 meter Shimano stok, hoofdlijn 25\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, onderlijn wapperlijntjes, haakje f314\8, gevuld met een pier\slik of een combinatie hiervan, tommy lood 160 gram. Een kwartiertje later volgt de K2, hoofdlijn 22\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag en voor de rest een zelfde uitrusting.

Al snel krijg ik een tik op de Shimano stok en er komt om 14:56 uur een mooie dikke bot het strand op. 15:18 uur volgt er een tweede.



15:17 uur staat de K2 lekker te dansen en draai ik een triplet botten het strand op.



16:04 uur komt er een zeebaarsje bij, leuk dat die er nog zitten, zal wel met de hoge zeewatertemperatuur te maken hebben van 13 °C. 16:41 uur weer een mooie dikke bot.



16:52 uur een bot, 16:58 uur een bot met een zeebaarsje.



17:15 uur een zeebaarsje en ik ruim gelijk op heel even zijn er windvlagen van 6 bft en begint het zand te stuiven, bovendien begin ik aardig te verkleumen door de dalende temperatuur, het is weer leuk geweest. Op de andere stok zit er nog een mooie bot aan.



Totaal vang ik deze sessie  12 vissen, 9 botten\botjes die gretig het aas hadden geslikt en over het algemeen erg dik waren en 3 zeebaarsjes.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten