maandag 16 augustus 2010

vangstberichten: vrijdag 13 augustus 2010



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik weer vissen op het strand van Domburg, er staat nu iets meer wind zo'n zw 3 bft, en het is ook iets kouder, op een gegeven moment doe ik m'n visjas weer aan, nachttemperatuur 10 °C. Bij See-Fish in Zierikzee heb ik 6 ons kweekzagers gehaald (steekzagers hadden ze niet) en om 21:15 uur, gaat hengel 1 er weerin een half uurtje later de 2e.

Het water is nog aan het afgaan, dus ik ben ruim op tijd. Dit keer neem ik iets meer afstand van de palengalerij, om niet vast te zitten maar ook omdat ik juist de vis wat verder van de palengalerij gevangen had. Toch kom ik vast te zitten en schuurt m'n lijn door, waarschijnlijk aan een mosselbank.
Om 00:05 uur vang ik weer een zeester, met een flinke bonk sla. Deze avond\nacht is het erger, constant lege haken en erg veel sla.



Een beetje teleurstellend, geen enkel visje komt er boven water. Met vers aas had ik er toch meer van verwacht. Om 02:30 uur ruim ik op en rij weer naar het huisje in Port Zelande.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten