woensdag 26 januari 2022

Zandmotorsessie dinsdag 25 Januari 2022


Hallo visvrienden,

Vandaag ga ik vissen vanaf "Zandmotor" er staat een o wind van 1 bft, draaiend naar zuid, temperatuur 4 °C, heiig, droog. Als ik aan kom lopen ziet het er al niet goed uit, er ligt veel Iers mos op het strand. Om 13:40 uur werp ik in met de de 4,5 meter Hiro Dream Surf, hoofdlijn 13\100 mm gevlochten lijn met een nylon tapse voorslag, korte wapperlijnen, haak f314\8, gevuld met een zoute pier, kweekzager (na 9 dagen nog in prima staat), of een combinatie hiervan, tommy lood 100 ~140 gram. Om te proberen of het visbaar is vis ik met één hengelstok. Lw HvH 12:55 uur (-83 cm), hw 20:08 uur (+118 cm), (± 201 cm).

Veel gebeurd er niet tijdens de sessie, wonderwel blijkt de zee zelf schoon te zijn van vuil en ik zet m'n Tronixpro hengelstok erbij. Een enkele keer zie ik wat lichte trillingen op de top, maar bij het binnen draaien blijkt het om krabbetjes te gaan. In de meeste gevallen zit het aas er gewoon nog aan.

17:03 uur zit er dan eindelijk een botje aan de haak.


17:30 uur ruim ik op en vertrek naar huis, toch ff lekker op het strand gevist, al was het niet veel.

Vis greetz,

Willem


Geen opmerkingen:

Een reactie posten