dinsdag 19 april 2016

vangstberichten: maandag 18 april 2016



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik het overgebleven aas opmaken op "de Zandmotor". Ik parkeer m'n auto op de Machiel Vrijenhoeklaan en vertrek met lichte bepakking richting "de Zandmotor waar ik na 36 minuten op m'n stek sta. Er staat een harde wzw-wind van 5 a 6 bft, 9 °C, met af en toe een licht zonnetje, desondanks dat is het stervens koud. En de zee is behoorlijk rul. Omdat er nog al wat surfers bezig zijn besluit ik maar met 1 stok te gaan vissen, de 4,5 meter Tronixpro Cobra GT, hoofdlijn 20,5\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag erin, haakje f31\8 gevuld met een pier\slik\zager of een combinatie hiervan, 180 gram piramidelood ~170 gram geankerd. Hw Sch 13:59 uur (+105 cm), lw 22:15 uur (-83 cm), (± 188 cm).

De eerste worp maak ik om 14:45 uur en al vrij snel zie ik een paar mooie doorbuigers, het binnen draaien om 15:00 uur voelt ook zwaar aan en ik hoop op een vroege zeebaars, maar er blijkt een net aan te hangen, jammer de baars moet nog even wachten. 15:16 uur draai ik dan toch een vis het strand op een mooie bot.



15:57 uur een botje. 16:35 uur nog een bot.



16:57 uur nog een mooie van 38 wedstrijdcentimeters. 17:45 uur besluit ik op te ruimen echt aangenaam vissen is het niet een hoop stuifzand en kouwe klauwen die paars aangelopen zijn. En in de laatste draai schuift er nog een mooi doublet botten het strand op.



Een prima afsluiting van deze sessie..

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten