dinsdag 4 oktober 2011

vangstberichten: zondag 02 oktober 2011



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik een gedeelte van het resterende aas opmaken aan het strand van Ter Heijde. Veel verwacht ik er niet van want het is afgaand tij met een kalm zeetje. Maar proberen kan geen kwaad. Er staat een zw-wind van 2 bft, temperatuur 20°C daalend. hw HvH 18:56 uur, lw 00:35 uur.

Als ik aankom rond 19:30 uur lopen er nog aardig wat strandgasten rond, gelukkig geen zwemmers in de buurt. Ik start met de 5 meter stok, hoofdlijn 12\100 mm gevlochtenlijn met een tapse voorslag, onderlijn wapperlijntjes, haakje f31\6, gevuld met 1 of 2 piertjes, tommy lood 150 gram.

Regelmatig is het aas eraf gegeten, maar niet door vis, na een half uur zet ik m'n 2e hengel erbij de 4,5 meter Hiro. Hoofdlijn nylon 20,5\100 mm met een tapse voorslag, dito onderlijn, etc, etc. Nog steeds geen tikje te bespeuren. Er komt mist opzetten, wat boven zee blijft hangen en het begint een stuk kouder te worden. Om niet onderkoeld te raken besluit ik om 21:45 uur op te ruimen. Toch ff lekker op het strand gerelaxed.

Vis greetz,

Willem

4 opmerkingen:

  1. Willem waar zit Je????????? :)

    Groet, Leo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leo,

    Ik zat op het strand van s'Gravenzande de 3e NFB wedstrijd te vissen ;-)

    Vis greetz,

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, OK, lekker bezig geweest de laatste dagen!!
    Ik moet nog erg wennen aan dit blog en volgens mij weten velen je niet meer te vinden...

    Vangse, Leo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Leo,

    Bedankt voor je reactie.Moet er zelf ook nog aan wennen ;-)Klopt, ik hoop dat in de loop van de tijd het aantal bezoekers weer toeneemt, want het zijn nog niet de aantallen die ik gewend ben.

    Vis greetz,

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen