vrijdag 23 augustus 2024

Zandmotorsessie maandag 19 Augustus 2024



Hallo vis vrienden,

Met het overgebleven en gekregen aas van afgelopen zaterdag ga ik vissen vanaf "de Zandmotor". Om 15:40 uur werp ik in met de 4,50 meter Vercelli Heat Leggering met een gevlochten spoel van 06/100 mm met een nylon tapse voorslag, korte wapperlijnen, haak f31\8, gevuld met een zeepier, kweekzager, of een combinatie hiervan, trapezium lood 160 gram. Ik vis dit keer relaxed met één hengelstok. Er staat een zw-wind van 3 bft, zonnig met af en toe een wolkje, temperatuur 21°C. Hw HvH 15:32 uur (+111 cm), lw 20:37 uur (-68 cm), (±179 cm).

Veel verwacht ik niet te vangen, maar lekker relaxed het aas opmaken heeft ook wel wat. Er zit regelmatig wat vuil op de lijn, maar nog wel visbaar. 

16:13 uur wat tikken op de top en er komt een bot het strand op, altijd leuk als je nog wat vangt ook.
17:12 uur een mooie diepe doorbuiger en bot nummer twee is een feit.


Hierna krijg ik nog een mooie doorbuiger, maar helaas is het een lijnhapper.

Om 20:15 uur ruim ik op en vertrek naar huis, toch ff lekker eruit geweest.

Vis greetz,

Willem



Geen opmerkingen:

Een reactie posten