maandag 20 februari 2023

2e Competitiewedstrijd ter Heijde aan Zee zondag 19 Februari 2023; locatie strand Ter Heijde



Hallo visvrienden,

Vandaag vis ik de 2e competitiewedstrijd van Ter Heijde aan Zee, dit keer houden we het dicht bij "de Viskeet" en gaan links van de slag staan, er staat een wnw wind van 4 bft met stoten van 5 bft, draaiend naar nnw 3 bft met stoten van 4 bft, temperatuur 8°C, miezer regen, zon en bewolkt weer wisselt elkaar af. Om 09:00 mogen we beginnen en werp ik in met de 4,60 meter NBS Tekno Tornado met hybride top, gevlochten lijn 06\100 mm met een nylon tapse voorslag, korte wapperlijnen ~ flexi metalen afhouders haak f31\8 ~ haak ls5013F\6, gevuld met een zeepier, kweekzager, slik of een combinatie hiervan, tommy lood ~ Italiaans lood 160 ~ 180 gram. Lw HvH 06:56 uur (-68 cm), hw 14:04 uur (+130 cm), (±198 cm).

Op nummer 22 mag ik het proberen, maar veel gebeurd er niet bij mij, slecht een enkeling weet een visje te vangen. Het aas wordt er wel regelmatig afgevreten, dus toch wel zaak om regelmatig het aas te verversen. Ik probeer nog verschillende afstanden, maar het mag niet baten.

Om 13:00 uur als de toeter weer gaat eindig ik met 0 vissen, helaas, en val ik in het rijtje van 18 vissers die niets vangen.

Paul van Boheemen vangt de "kanjerpot" met een zeebaars van 47 cm. Gefeliciteerd Paul!

De uitslag:


Leuk dat er weer 3 nieuwe leden bijgekomen zijn, welkom bij de club.

Vindt je het leuk om een keer mee te vissen met de gezellige strandvissers van Ter Heijde om te kijken of het wat voor je is, dan kan dat geregeld worden, inschrijfgeld per wedstrijd is €5 en dan doe je mee voor de dagprijzen.

Wil je gelijk lid worden is dat ook prima dan doe je mee met de competitiewedstrijden, de dagprijzen, kwartaalprijzen, jaar prijzen en grootste soorten prijzen.

De 3e competitiewedstrijd is op 5 Maart 2023, tot dan!

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten