dinsdag 23 februari 2021

Zandmotorsessie maandag 22 februari 2021

 

Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik vissen vanaf "de Zandmotor" er staat een zw-wind van 4 bft met stoten van 5 bft, temperatuur 15 °C, bewolkt, droog. Hw HvH 10:44 uur (+77 cm), lw 17:52 uur (-54 cm), (± 131 cm). Om 14:00 uur werp ik in met de 4,5 meter Tronixpro Cobra GT, hoofdlijn 20,5\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, korte wapperlijnen, haak f31\8, gevuld met een zeepier, zager of een combinatie hiervan, tommy lood 120 ~160 gram. Na tien minuten volgt de 4,5 meter Hiro Dream Surf met een zelfde uitrusting.

Het is heerlijk om weer eens vanaf het strand te vissen, zeker met deze temperatuur, benieuwd ben ik wel want meestal na een strenge vorst periode zit de vis ver van het strand vandaan. Maar proberen kan geen kwaad.

De eerste drie draaien leveren me niets op, de Dream surf geeft even een diepe doorbuiger en dan niets meer, helaas zit er bij het binnen draaien niets aan.

15:42 uur gaat het beter en draai ik een schar het strand op. 15:53 uur komt er een grote afgepaaide bot bij.


16:53 uur nogmaals een grote afgepaaide bot, om 18:00 uur begin ik op te ruimen en komt er weer een afgepaaide bot bij.


Heerlijk weer en super genoten van het strandvissen. Met vier vissen viel het mij nog mee na die strenge vorst, de komende tijd komen er alleen maar meer afgepaaide botten bij dus volop genieten van het strandvissen.

Vis greetz,

Willem




Geen opmerkingen:

Een reactie posten