maandag 6 september 2010

vangstberichten: zondag 05 september 2010



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik het overgebleven aas opmaken van afgelopen vrijdag, ik kies weer eens voor een nieuwe stek op de Maasvlakte. Bij aankomst staan er al een aantal te vissen, als ik naar de vangsten vraag zijn ze net begonnen. Er staat een o wind van zo'n 3 bft, temperatuur 16 °C met een lekker zonnetje, lw HvH 18:24 uur, hw 01:24 uur op 06-09-2010.

Rond 18:40 uur gaat de eerste hengel erin, voorlopig hou ik het bij 1 want zoveel aas heb ik nou ook weer niet. Hoofdlijn gevlochten lijn, onderlijn wapperlijntjes, haakje 8, gevuld met  sliken, pieren zagers, lood 175 gram ongeankerd. Er gebeurd weinig, bij de vissers rechts van me komt 1 mooie bot boven water en dat geeft weer hoop. Bij het binnen draaien zijn na elke draai de haken schoon leeg, zonder een tikje gezien te hebben. Om 21:36 uur een krabbetje, 22:20 uur een krabbetje en 22:30 uur nog een krabbetje.




Om 23:15 uur ben ik door m'n aas heen, ik werp nog eenmaal in en ruim m'n spullen op en vertrek naar huis. Volgende keer hopelijk beter.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten