zondag 21 november 2021

Zandmotorsessie zaterdag 20 November 2021

 

Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik vissen vanaf "Zandmotor" er staat een wzw wind van 4 bft met stoten van 5 bft, temperatuur 11 °C, regelmatig wat miezer regen. Als ik aan kom lopen ziet het er al niet goed uit, er liggen veel Ierse mosdiertjes op het strand. Om 14:00 uur werp ik in met de de 4,5 meter Hiro Dream Surf, hoofdlijn 25\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, korte wapperlijnen wapperlijnen, haak f314\8, gevuld met een zeepier, kweekzager, of een combinatie hiervan, tommy lood 200 gram. Om te proberen of het visbaar is vis ik met één hengelstok. Lw HvH 11:19 uur (-40 cm), hw 15:25 uur (+132 cm), (± 172 cm).

Er blijkt er veel vuil te "zweven" in het water, maar tussen dat vuil komt er om 14:44 uur een maatse wijting het strand op.


Korpsmaatje Paul van Boheemen komt nog even een "praatje" maken. Het vuil in de vorm van "Ierse mosdiertjes" neemt toe.


En met nog geen 1,5 uur gevist te hebben besluit ik op te ruimen. Toch ff frisse lucht gehapt en hopelijk een volgende keer beter.

Vis greetz,

Willem




Geen opmerkingen:

Een reactie posten