woensdag 24 november 2021

Strand Monster dinsdag 23 November 2021

 

Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik vissen vanaf het strand van Monster, ik heb tenslotte nog een restant aas over en weggooien is zonde, er staat een nw wind van 3 bft, temperatuur 7 °C, heel even wat miezer regen en af en toe zon. Om 12:00 uur werp ik in met de de 4,5 meter Hiro Dream Surf, hoofdlijn 25\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, korte wapperlijnen wapperlijnen, haak f314\8, gevuld met een zeepier, kweekzager, of een combinatie hiervan, piramide lood 200 gram. Om te proberen of het visbaar is vis ik met één hengelstok. Lw HvH 09:55 uur (-57 cm), hw 17:05 uur (+131 cm), (± 188 cm).

Om 12:40 uur komt er tussen  het "Ierse" mos een botje te voorschijn. 


13:09 uur een bot, 13:40 uur nog een bot.


Er wil nog een klein zeehondje het strand op komen, maar met de mensen die blijven staan kijken kruipt ie toch weer terug. Wel geinig om te zien.
14:50 uur een bot, en daar blijft het bij.


Om 16:15 uur ruim ik op, een vismiddag met hindernissen, maar toch genoten van het weer en de mensen die een praatje kwamen maken.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten