dinsdag 29 oktober 2019

Zandmotorsessie maandag 28 Oktober 2019



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik vissen vanaf "de Zandmotor" er staat een nno-wind van 3 bft, temperatuur 12 °C, hw HvH 14:35 uur (+ 133 cm), lw 19:32 uur (-67 cm), (± 200 cm), droog. Om 15:00 uur werp ik in met de 4,5 meter K2 Titanium, hoofdlijn 20,5 \100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, wapperlijnen haak f314\10, gevuld met een zeepier, steekzager, kweekzager of een combinatie hiervan, tommy lood 145, gram. Wat ik al snel moet verhogen naar 205 gram geankerd, want het stroomt als een tierelier. Tien minuten later volgt de 4,5 meter Hiro Dream Surf met een zelfde uitrusting.

In het begin gebeurd er niet veel, om 16:24 uur zie ik wat tikken op de top en draai een zeebaarsje het strand op. 16:34 uur komt er met de Hiro Dream Surf een doublet van twee zeebaarsjes bij.


En daar blijft het lange tijd bij, om 18:15 uur begin ik op te ruimen en warempel bij het binnen draaien zit er aan één hengelstok en zeebaarsje en aan de andere hengelstok een doublet van een zeebaarsje met een wijtingkje.


Zo zie je maar, het is qua aantallen vis niet elke dag een feest. In iedergeval toch wat gevangen, ben benieuwd wat het a.s. zaterdag vanaf het strand van s'Gravenzande gaat worden bij de N.F.B. wedstrijd. We gaan het zien.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten