zondag 18 november 2018

Zandmotorsessie zaterdag 17 November 2018



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik vissen op "de Zandmotor" er staat een o-wind van 4 bft met stoten van 5 bft, 8 °C, met een zonnetje, lw HvH 16:45 uur (- 55cm), hw 22:24 uur (+93 cm), (± 148 cm). Als ik "de Zandmotor" kom oplopen zit er gelijk tegenover de opgang zo'n 10 meter uit de kant, een zeehond, ik loop verder naar rechts en als ik aan het optuigen ben verschijnt er ook hier een zeehond. Een goed teken waar zeehond zit, zit ook vis, mits ze niet alles hebben opgegeten 😀. 15:35 uur werp ik in met de 4,5 meter K2 Titanium, hoofdlijn 20,5\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, wapperlijnen, haak f31\8, gevuld met een zeepier, kweekzager of een combinatie hiervan tommy lood 140 ~150 gram. Een kwartier later volgt de Cobra GT met een zelfde uitrusting.

Bij de eerste draai blijkt er behoorlijk wat "apenhaar" te liggen, stug doorgaan maar en hopen dat er tussen de draaien door toch ook nog vis zit. 16:15 uur is het zover "apenhaar" met vis, er zit een "bot" aan.


16:53 uur een "schar" echt veel vis zit er niet meer, misschien dat de eerste nachtvorst toch funest is geweest en de meeste vis naar dieper water is gezwommen. 17:30 uur nog een "schar".


Omdat het al snel donker wordt en ik niet onderkoeld wil worden besluit ik op te ruimen. Veel was het niet, maar in iedergeval toch nog vis.

Vis greetz,

Willem


2 opmerkingen:

  1. Toch wat gevangen Willem. Bij Zoutelande was het helemaal niets

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Unknown,

      Ja dat wel het is ineens een stuk slechter met de vangst.

      Groet,

      Willem

      Verwijderen