donderdag 13 juli 2017

Zandmotor strandvissessie maandag 10 Juli 2017



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik het overgebleven en gekregen aas opmaken in een strandvissessie, als ik richting "de Zandmotor" loop kom ik warempel nog een visser tegen, dat gebeurd niet vaak want de meeste vinden het te ver om te lopen. Hij moet nog beginnen en ik wens hem succes. Er staat een w-wind van 4 bft, temperatuur 16  °C, hw HvH 16:45 uur (+114 cm), lw 21:54 uur (-71 cm),  (± 185 cm), met regelmatig een regenbuitje. Om 17:15 uur start ik met de K2 Titanium, hoofdlijn 22\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, lange wapperlijntjes, haakje f31\8 ~ ls5013f\6, gevuld met een pier\slik\zager (het aas is snel achteruit gegaan ondanks de goede verzorging, maar gelukkig valt er nog wel mee te vissen) of een combinatie hiervan, tommy lood 150 ~175 gram ~ piramidelood 160 gram. Een kwartiertje later volgt de Tubertine feeder met eenzelfde uitrusting.

Veel gebeurd er niet, wel is het aas er snel vanaf gegeten door krabben en garnaaltjes, en er zit regelmatig wat groene sla (lichtgroen zeewier) aan de lijnen. 18:21 uur zit er dan toch een bot aan.



Het geeft hoop op meer, maar hier blijft het bij, geen bot\botje, zeebaars wil meer bijten. Om 21:00 uur ruim ik op en vertrek naar huis, toch ff lekker uitgewaaid.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten