maandag 11 juli 2016

vangstberichten: zondag 10 juli 2016



Hallo vis vrienden,

Omdat ik nog wat aas over heb van gisteren, gooi ik er nog een strand sessie tegen aan. Er staat een harde wzw-wind van 5 bft met stoten van 7 bft, temperatuur 18 °C, met regelmatig een zonnetje. Lw HvH 16:05 uur (-49 cm), hw 19:55 uur (+100 cm), (± 149 cm). Om 17:20 uur start ik met dezelfde opstelling als gisteren.

17:35 uur wat tikjes op de top er ik draai een baarsje het strand op. 17:50 uur volgt er een tweede.



18:37 uur een zeebaarsje, 19:25 uur een botje. Er wil een kitesurfer de zee instappen met z'n spullen, en vraagt aan me waar m'n lijnen liggen, en schuift 100 meter op naar rechts als ik wijs waar ze lopen. Keurig, sommige van die "dude's " zijn zo slecht nog niet.



20:24 uur een zeebaarsje, de wind is behoorlijk toegenomen  en alle spullen verdwijnen onder het stuifzand, 21:42 uur een zeebaarsje.



22:30 uur begin ik op te ruimen, op de laatste stok zit er nog een zeebaarsje aan.



Zo'n beetje hetzelfde beeld als gisteren af en toe een visje.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten