zondag 1 juni 2014

vangstberichten: vrijdag 30 mei 2014



Hallo vis vrienden,

Vandaag heb ik een vrije dag en ga lekker vissen op "de Zandmotor". Er staat een nno-wind van 4 bft met stoten naar 5 bft, temperatuur 16 °C, lw Sch. 13:06 uur (-70 cm), hw 17:19 uur (+ 108 cm), (± 178 cm). Om 16:35 uur start ik ment de 4.60 meter NBS Tornado, hoofdlijn 22\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, onderlijn wapperlijntjes, haakje f314\8 gevuld met een zager, tommy lood 180 gram. Na 10 minuten volgt de Hiro Dream Surf met dito opstelling.

Veel gebeurd er niet af en toe is er wat van het aas af maar er is geen visje te bekennen. Pas om 18:08 uur gaat de versneden top van de Hiro heen en weer en komt er een net maats zeebaarsje het strand op, keurig in de lip gehaakt, die mag weer zwemmen.



Mat de NBS schakel ik nog over op een ultra korte lijn met haakje f31\8  om qua afstand nog wat verder te komen, maar ook dat levert me niets meer op. Behalve een krab dan.



Om 19:45 uur hou ik het voor gezien  en vertrek naar huis om me voor te bereiden voor de wedstrijd van morgen.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten