woensdag 9 oktober 2013

vangstberichten: zondag 06 oktober 2013



Hallo vis vrienden,

Vandaag vis ik de 9e competitiewedstrijd van Ter Heijde aan Zee, 23 deelnemers doen er vandaag aan mee. Jammergenoeg is de tractor kapot en vissen we daarom dit keer links van de opslag richting s'Gravenzande. Lw HvH 09:15 (-42 cm), hw 16:25 uur (+139 cm),  (± 181 cm). Om 09:00 uur mogen we beginnen.

En al snel heeft Jan Cornelissen links van me een bot van 32 cm te pakken. Dat geeft hoop, maar naarmate de tijdverstrijkt, blijkt slechts een enkeling een visje te kunnen scoren. Sommige hadden zelfs de mazzel een klein grondeltje, al dan niet vals gehaakt binnen te kunnen halen en zodoende nog een 1 punter te kunnen plaatsen in de lijst.

Zelf kon ik niets aan de haken krijgen behalve bergen apenhaar en andere rotzooi. Toch wist Paul van Boheemen het weer voor elkaar te krijgen om voor de zoveelste keer winnaar te worden met met 2 mooie botten van 37 cm en 34 cm. Een knappe prestatie.

De uitslag 1e overall: Paul van Boheemen 2 vissen (71 cm), 2e Wim de Bruin 2 vissen (42 cm), 3e Jan Cornelissen 1 vis (32 cm), 4e John Duijnisveld 1 vis (29 cm), 5e Johan Veenstra 1 vis (22 cm) en een gedeeltelijke 6e plaats voor Rob de Blois\Kees van Diepstraten met een 1 punter (visje onder de 10 cm). Waarbij de waardebon na loting naar Rob de Blois gaat.
De uitslag:



Met de tombola had ik dit keer meer geluk met € 5, - aan lootjes vielen er 3 prijzen op, geen slecht gemiddelde.



Al met al was het weer een aangenaam tijdverdrijf, maar ik hoop toch de volgend keer met meer vis. Van Jan Groenewegen, Ed van Zanten, Paul van Boheemen en Arnold Talmon krijg ik nog het overgebleven aas mee, waarvoor nogmaals dank!
Binnenkort maar eens "de Zandmotor" proberen, n's kijken of de wijting er al zit.

Vis greetz,

Willem

2 opmerkingen:

  1. Je ben al weer aardig aan het trainen Willem! Fijn dat je weer wedstrijden kan vissen!

    Groet, Leo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Leo,

      Ik denk maar zo, elke sessie is er weer 1 die ze je niet kunnen afpakken ;-). Had alleen moeten in de Dintelhaven om naar beneden te klauteren, dat voel je. met een touw afdalen is dan beter (andere lichaamshouding). Bedankt voor je reaktie!

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen