zaterdag 31 augustus 2013

Mededeling: zaterdag 31 augustus 2013

Hallo vis vrienden,

Jullie zullen je wel afgevraagd hebben waarom er geen nieuwe vangstberichten bijgekomen zijn. Daarom deze uitleg. Nadat ik de laatste keer op 16 augustus 2013 voor het laatste gevist heb ging het steeds slechter met m'n been erg veel pijn en een "doffe" plek boven de enkel. Met veel moeite kon ik een paar stappen doen. In eerste instantie werd er gedacht een een flinke zenuwbundel onsteking, maar de diclofinac hielp niet. Door de dokter doorverwezen voor een mri scan en gelukkig kon ik op 21 augustus al terecht in het groene hart ziekenhuis in Gouda. Een week later op 28 augustus kreeg ik de uitslag een fikse dubbele hernia. Bij sommige mensen schijnt zo'n hernia na verloop van tijd te verdwijnen, dus voorlopig moet ik het met 2x fysio in de week even aankijken tot 4 oktober om dan te beslissen om te opereren of niet. Ik hoop dat het herstel voorspoedig verloopt en dat ik jullie binnen niet al te lange tijd weer kan begroeten met een nieuw vangstbericht.

Vis greetz,

Willem

63 opmerkingen:

  1. Hallo Willem, ik had je berichten inderdaad al gemist en vermoede al dat er wat aan de hand was.
    Ik wens je erg veel sterkte en hoop voor je dat het mee gaat vallen.
    Groet Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte Willem ....

    Groet Ricardo .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte Willem. Hou vol en gauw eer beter worden!

    Groetjes Herbert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Herbert,

    Bedankt! Ik hoop je redelijk snel weer te zien langs de waterkant.

    Vis greetz,

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo willem

    heel veel sterkte,
    en ik zeg altijd,
    alles komt goed

    grtjs peter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Willem, lees altijd je berichten en steek er veel van op.
    sterkte en beterschap toegewenst.
    gr ger lips

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooowww,...dat is er aan de hand,....ik miste je updates al.

    Goed herstel,...and hou ons op de hoogte!.

    Beterschap, Gr, Arno

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Willem
    Heel veel sterkte en dat alles maar weer goed mag komen.
    Groeten
    Marc

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Willem, Sterkte man, ik hoop dat je snel opknapt.
    Groeten Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond het al verdacht lang duren Willem!! Ik dacht waar blijven die berichten nou??? Veel sterkte....
    Hroeten uut Playa del Bru,
    Dennis Zwiers

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap Willem en tot ziens aan de waterkant.

    Grt.
    Suriman

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Suriman,

    Bedankt! en ik mag hopen van wel.

    Vis greetz,

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Willem,
    Dat is balen Willem spoedig herstel en hopelijk tot binnenkort aan de waterkant.

    Groetjes Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Dirk,

      Ja dat is het zeker. Bedankt en ik hoop het ook.

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  14. Goedemorgen Willem,

    idd je berichten al een tijdje gemist en je was niet bij de koppelwedstijd aan de Hartel.
    Een heel spoedig herstel gewenst!!!

    visgroet,

    John Voogt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Willem,

    Dat is geen goed bericht...hopelijk komt het snel weer goed. Kijk anders hier eens naar: Spine & Join Centre in Rotterdam. Zij hebben voor mij veel betekent.

    Sterkte en beterschap in ieder geval!

    Groet, Leo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Willem,

    Waardeloos zeg.Het is natuurlijk altijd waardeloos als je zoiets krijgt maar op dit moment,vlak voor de herst natuurlijk helemaal.
    Je bent een poosje uitgeschakeld maar het komt wel weer goed.
    Jammer want het nzk begint nu juist heel interessant te worden, afgelopen zaterdag 41 tongen, waarvan 7 maats en veel tussen de 22-24 cm.
    Maar ik zal niet meer zout in de wonde strooien, snel opknappen en dan sta je hopelijk deze winter weer aan het water.

    visgroet Dirk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Dirk,

      Dat zijn mooie aantallen, ondanks dat er veel ondermaatse zitten blijft het toch leuk om ze eruit te trekken. Hoop toch met intensieve fysio nog voor de winter aan de waterkant te staan. Bedankt voor je bericht.

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  17. Hoi Willem,

    beterschap toegewenst. Dat wordt visbladen lezen en of vis video's kijken, ook leuk.

    Groetjes John.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha John,

      Dank je wel. Dat wel maar het echte werk (aan de waterkant staan) geniet toch de voorkeur. Maar goed veel trainen (fysio) en misschien valt het dan mee.

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  18. Willem! Vervelende dit te lezen zeg! Ik wens je veel beterschap en hoop dat je snel weer met de stokken de waterkant onveilig kunt maken! Mvg,

    Dimitri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei Willem(gaatvissen), dat is niet niks! Hopelijk herstel je snel en kan je gauw de draad weer op pakken!
    Heel veel sterkte en beterschap.

    Groetjes peter

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voorspoedig herstel toegewenst, Gr. Piet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. beterschap, zal je berichten missen!

    Groet, Steven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Steven,

      Dank je. Voor je het weet, ben ik er weer. Hoop ik ;-).

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  22. hee willem, ik miste je vangstberichten al, maar de laatste keer dat we elkaar spraken vertelde je al over je enkel dus ik dacht al dat het dat zou zijn, veel sterkte en tot snel aan het water !! grts tom

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Tom,

    Ok, dank je en tot snel.

    Vis greetz,

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Willem een voorspoedig herstel,en tot aan de waterkant.

    Grts. Cor Doeven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cor,

      Bedankt. Netjes gevist de laatste keer een mooie 3 in je vak. Tot aan de waterkant.

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  25. Beterschap Willem

    Zo krijg je wel erg veel tijd om onderlijnen te knopen
    wellicht kan je me tips geven.

    Als ik je ergens mee kan helpen laat je het maar weten.

    Kom je nog langs op de 21e september op de jubileumdag van de Eurovissers .

    Herman#1306

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Herman,

      Bedankt! Ja een voorraadje kan geen kwaad. Aardig dat je het aanbied. Voorlopig maar eerst kijken of de fysio aanslaat dat is al erg vermoeiend kan ik je vertellen. Maar even kijken tegen die tijd hoe ik me voel. Bedankt voor je mail in iedergeval.

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  26. Hoi Willem,

    Heel naar om dit te horen van je en ik hoop dat het herstel inderdaad voorspoedig zal lopen bij je.

    Groeten en sterkte, Kees de Mol

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Kees,

      Bedankt! Jij weet als geen ander wat er allemaal op je pad terecht komt in het leven. Het is verwerken, aanpassen en weer verder gaan. We komen elkaar weer tegen.

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  27. Beste Willem,

    Hoop op een beter herstel!! En beterschap!

    Groeten,

    Anthony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Anthony,

      Bedankt! De fysio is in volle gang, dus hopelijk ook vooruitgang.

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  28. Verveld bericht Willem. Beterschap en ik hoop dat je snel weer in staat bent om naar de waterkant te gaan!

    Groet,

    Ruud van Noord

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Reacties
    1. Ha Ruud,

      Begrijp ik ;-) Dank je wel en eensgelijks moet ik zeggen met een gecompliceerde beenbreuk (knie?) en dat voor een wk wordt het nog spannend of je met revalidatie er op tijd klaar voor bent denk ik. Ik hoop van harte dat je dat mee mag maken. Hoe is je status nu?

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  30. ...ziet er niet goed uit Willem, hij kan niet eens bij z'n toetsenbord... ;-)



    Leo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Leo,

      Misschien houd Ruud van z'n privacy, dat moet je respecteren.

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  31. Hey Willem, niet zo best om dit te lezen, maar bij deze wens ik je veel sterkte en beterschap toe.

    Gr.

    Johan het (loze) vissertje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Johan het (loze) vissertje,

      Hardstikke bedankt!

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  32. Hallo Willem,
    Heel veel sterkte met je herstel! en hopelijk kun je snel weer een lijntje uitwerpen.
    Groet en beterschap toegewenst,
    Sieb

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik lees het nu pas Willem. Wat een pech, succes met je herstel en hopelijk lukt het zonder operatie.

    Groeten, Arnold

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Arnold,

      Bedankt, gelukkig gaat het al een heel stuk beter, al ben ik er nog niet. Ga het inderdaad proberen zonder opereren.

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen
  34. Beterschap Willem, hoop dat het allemaal niet te erg is.

    Gr. vanuit Mexico

    Paul (devisexpert)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Paul (devisexpert),

      Het gaat de goede kant op en ik hoop dat het ergste achter de rug is ;-).

      Vis greetz,

      Willem

      Verwijderen