dinsdag 21 augustus 2012

vangstberichten: maandag 20 augustus 2012



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik het resterende aas opmaken op het strand van Kijkduin. Er staat een wzw-wind van 1 bft draaiend naar zuid, temperatuur 19 °C, hw Sch 17:52 uur, lw 01:45 uur op 21-08-2012 en om 20:45 uur gaat de eerste hengel erin. De 5 meter stok, hoofdlijn 22\100 mm nylon met een nylon tapse voorslag, onderlijn wapperlijntjes, haakje f31\8, gevuld met een zager, steel lood 175 gram. Na 15 minuten gaat de 2e hengel erbij de 4,5 meter stok hoofdlijn 14\100 mm gevlochtenlijn met een nylon tapse voorslag, dito onderlijn etc etc.

Kleine tikjes van aaseters is het enige wat ik zie en regelmatig zijn de haken gedeeltelijk kaal gevreten. Om 21:40 uur heb ik toch wat weerstand op de hengel met nylon en er zit een tongetje aan van 22 cm, hij mag weer zwemmen.



Voor de rest is het niet veel, het is nog steeds "slecht" op strand. Om 00:15 uur ruim ik op en ga naar huis.

Vis greetz,

Willem

2 opmerkingen:

  1. Hoi Willem
    Nog steeds geen vetpot op het strand dus .
    Volgens mij gaan Ed en Hans morgen ochtend naar de stek van Piet.
    Dan weet je je wel waar .
    Ik ga denk ook even kijken . Eerst om 9 uur de sleutels van het huis van mijn ouders inleveren .

    Groetjes Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Jan,

    Nee het is nog niet veel op het strand. Ok, bedankt voor de mededeling. Heb met Wilbert afgesproken naar het Hartelkanaal te gaan als hij niet hoeft te werken. Dus waarschijnlijk sla ik over.
    Sterkte met je voet en een fijne vakantie als ik je niet meer spreek.

    Vis greetz,

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen