maandag 26 september 2011

vangstberichten: vrijdag 09 september 2011



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik vissen op het strand samen met Lennert "Eurovisser#1287. Om 22:44 uur komt het eerste botje het strand op. 22:52 uur een wijting, die had ik nog niet verwacht. 23:11 uur nog een botje.



23:19 uur een doublet botjes met een klein krabbetje, en Lennert vangt inmiddels ook een botje. 00:04 weer een doublet botjes. 00:04 uur een krab.



00:42 uur en Lennert draait er een mooie maatse zeebaars uit van 37 cm aan de lange wapperlijnen met kweekzagers.



Een uurtje later volgt er bij Lennert nog een zeebaars, dit keer een vechtertje de lijn gaat van links naar rechts. Als hij hem uiteindelijk op het strand heeft blijkt het een dikke vette te zijn van 47 cm. 02:26 uur volgt er bij mij nog een krabbetje. 02:55 uur ruimen we op en bij het binnen draaien zit er bij mij nog een vals gehaakte paling aan.



Totaal vang ik deze sessie 8 vissen, 6 botten, 1 wijting en 1 vals gehaakte paling. Lennert 2 mooie zeebaarsen en 1 botje. Het was weer een gezellige avond\nacht om te vissen en te kletsen.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten