donderdag 18 augustus 2011

vangstberichten: woensdag 17 augustus 2011



Hallo vis vrienden,

Vandaag heb ik wel weer zin om te vissen, Avicentra in Monster is dicht dus maar even 3 ons kweekzagers gehaald bij Paddy hengelsport in Voorburg. Er staat een nnw-wind van zo'n 2 bft, 15 °C met regelmatig een regenbui. Om 20:05 uur gaat de 1e hengel het Noordzeekanaal in, de heavy feeder, hoofdlijn gevlochtenlijn, onderlijn korte wapperlijntjes, haakje ls5013f\ 6, gevuld met een kweekzagertje, tommy lood 150 gram, niet veel later zie ik een mooie aanbeet op de feeder en er komt een bot naar boven. 21:07 uur volgt er een steenbolk en 21:51 uur een net ondermaats tongetje.



Ik zet m'n 2e hengel erbij de Berkley feeder, hoofdlijn gevlochtenlijn, onderlijn metalen afhouders, haakjef31\6, dito aas, dito lood. Regelmatig zijn de haken kaalgevreten. 22:26 uur een doubletje van tong en steenbolk. 23:11 uur een doubletje tongetjes. 23:23 uur een tongetje.



Het gaat erg moeizaam deze avond\nacht, erg weinig aanbeten van vis. Met 1 feeder verander ik het lood naar 75 gram en draai het steeds een stukje naar binnen, dat levert me om 00:08 uur nog een tongetje op. 01:53 uur nog een tongetje en om 02:30 uur begin ik op te ruimen, bij het binnen draaien van de laatste hengel hangt er nog een bot aan.



Totaal vang ik deze sessie 11 vissen, 2 botten, 2 steenbolken en 7 tongetjes.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten