donderdag 28 juli 2011

Ingezonden vangstbericht van: ARR-Team Rotterdam

Op maandag zijn we in de avond in de auto gestapt en op zoek naar een mooie stek. We hoorde goeie verhalen over Vlaardingen dus even gaan kijken en een praatje gehad op de boulevard en ze zeiden dat je na de Gamma en Praxis bij een oude meubelzaak een goeie stek heb zitten dus weer in de auto gestapt en een kijkje genomen aangekomen zagen we gelijk een paling gevangen worden dus een goed teken van vis(straatnaam: Haringbuisweg).

Op dinsdag 26 juli zegt mijn vader(Rob) ineens of we bij de Haringbuisweg zullen gaan vissen. Dus gelijk de telefoon gepakt en Roland gebeld, Maar helaas dit keer zei hij nee want hij was met zijn vrouw op pad en smste dat hij donderdag wilde gaan. Dus ik(Anish) Rushil en Rob gingen het toch even proberen daar. Eerst waren we nog aas gaan halen bij Van Zette in Schiedam(1 portie zagers) en meteen door naar de waterkant.

Bij aankomst leek het rustig te zijn en we waren lekker in ons eentje. Maar we gingen even kijken hoe het daar ving en of je niet vast zat.  Ik(Anish) was er van overtuigd van nieuwe plek nieuwe kansen en had het gevoel dat ik weer eens de winst mocht hebben. we viste allemaal met nylon gevlochten bleef thuis. Na het opmaken van onze hengel konden we eindelijk inwerpen(heerlijk gevoel weer). Anish lag als eerste met zijn hengel erin dat was om 16:20 daarna volgde mijn vader Rob en Rushil. We hoopten natuurlijk op tong maar of we het zullen vangen gingen we zien. Om 16:43 krijgt Anish harde tikken op zijn top en hoopte dat er een Tong naar boven kwam, maar… Wat was het nou Ja toch een zeebaars waar hij zolang op zat te wachten gelijk gemeten en die gaat de pan in hij was 42cm!!.

Na het 'feestje' dat Anish vierde weer een lange tijd naar stilstaande toppen zitten staren ondertussen was er een super erge stroming. Na 52 minuten krijgt Anish weer beet maar nu op zijn nieuwe hengel (die hij en zijn broertje(Rushil) voor zijn rapport gekregen heeft nogmaals dank aan mijn vader(Rob) ze vissen super lekker:). Voor het binnendraaien dachten we dat er weer een Zeebaars aan zat maar het bleef geen feest en een mooie ruisvoorn om 17:35.

en om 18:30 haalt Anish een gondel binnen en zijn dag was wel helemaal geslaagd!!!.totaal deze sessie 3 vissen.