woensdag 22 juni 2011

Ingezonden vangstbericht: van Hans uit Duitsland



Hoi Willem,

an die avond als ik  met Ruud gesprocken heb kunt ik mit sein onderlijnen nog wat vissen overlisten. 2 Palingen ,1 Gul ,3Scharren , 1 wijtinkche.
Hej is echt enne aardike kerel, want hej hebt sich veel tijt genome om met me te praten en ik heb, so denk ik, ok wer wat geleert.

Op deze weg nog ens bedankt.
Nu was ik dinsdag latsde week an het Strand van Kijkduin en heb so  ongefeer 20 booten kunnen fangen.allemal het format von en checkkart J..mar doch vis.
En het was doch enne moie avond.



Als ik nu je vangstberichten van het noordseekanaal heb gezien dacht ik –hoi. Jonge- jonge! Gluckwunsch! Da moet ik fluks hin..ein of twee tongen soll doch ok vor mej mochelik sein .
Gedacht-getan. gisteren in de avondstonden van 20:30 tot 1:00 Uhr.heb ik da gevist met het resultat 0,0 naja ein Krab.

Heb alleen mar gezoute Pieren en wat gezoute messheftstukches an die haken gemackt met frische zagers soll het well beter klappen denk ik. Het was erk wat Druck op dese Stek ,so ongefer 8 vissers.
Soll nit lang duren en ik probier het op neuw.
Op die pagina www.rancar.nl   kun ik de vangstbericht op dit moment nit openen ..Mmh.. ik probier het verder.

Nog ens en kompliment vor U internetpagina..
Hel informativ, moie fotos , en ok gemakt van en aardike kerel

Groeten van Hans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten