zondag 16 januari 2011

nieuwjaarsreceptie: zondag 16 januari 2011

Vandaag de nieuwjaarsreceptie en tevens de prijsuitrijking van de afgelopen competitie 2010. Bij aankomst in "Le Patapouf" in Gouda is het weer de gebruikelijke handen schudden en het in ontvangst nemen van het muntje voor de gratis consumptie. Na de toespraak van de voorzitter Gilles Traas, die het nog even over m'n vangstverslagen heeft (altijd leuk om te horen) worden de prijzen voor de jeugd uitgedeeld.

Hierna volgen de prijzen voor de grootste vissen en dan krijgen de eerste 10 van de A en B competitie een medaille of beker. Om de beurt mag iedereen die minimaal 8 competitie wedstrijden heeft gevist een prijs uitzoeken te beginnen met nummer 1 van de A en daarna nummer 1 van de B competitie, enz enz.
En mooie prijzen zijn het! Zelf ben ik geeindigd op de 7e plaats (vorig jaar 23e) van de B en kies een 5 meter stok de Mitchell Privilege 503 surf power zo te zien een vrij stugge stok die een maximaal werpgewicht aan kan van 250 gram, een leuk hengeltje voor "de Waterweg" op gul denk ik en nog altijd zo'n 145 euri waard is.



Hierna is er nog een etentje (nasie \ bamie) en een tombola die ik aan m'n neus voorbij laat gaan. Wel koop ik nog 5 lootjes die Tom Brasser voor me in de gaten zal houden (wie weet valt er nog een prijsje op)Toch een leuke club vissers "de Eurovissers" en als je aan de wedstrijden mee doet ga je ongemerkt toch steeds beter vissen (meer vangen) omdat je van de tactieken van je medevissers heel wat opsteekt.

Vis greetz,

Willem#1168

Geen opmerkingen:

Een reactie posten