maandag 13 december 2010

vangstberichten: maandag 13 december 2010



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik naar het strand van Ter Heijde om het overgebleven en gekregen aas op te maken. Er staat een w wind van zo'n 4 bft, -1 °C, regen, natte sneeuw, lw HvH 13:20 uur, hw 20:15 uur. Als eerste loop ik met 2 yerrycans van elk 10 liter naar de zee om ze te vullen, zodat ik m'n pieren weer wat langer kan bewaren. Nadat ik dat gedaan heb zijn m'n handen steenkoud geworden, als ik weer bij de auto ben besluit ik ze eerst op te warmen in de auto met de verwarming aan.

Maar dan wordt ik opeens niet goed, dizzy in m'n hoofd en krijg het gevoel flauw te vallen. Ik open de deur van de auto om wat frisse lucht te krijgen en na een kwartier gaat het wel weer. Toch lijkt het me verstandiger om niet te gaan vissen. Snel maak ik nog een foto van de zandzuigers die bezig zijn voor de kust van Ter Heijde, ze zijn begonen met het opspuiten van "de zandmotor", die een dikke kilometer de zee in zal gaan.



Lijkt me een interessante optie voor vissers.



Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten