maandag 11 oktober 2010

vangstberichten: 09 oktober 2010_sessie_II



Hallo vis vrienden,

Aangekomen in "de pub" trek ik balletje no: 9, na de nfb wedstrijd ben ik voor mijn gevoel in een winning mood en verwacht toch zeker deze avond tussen de strekkers aan de waterweg bij de eerste 15 te eindigen. Dat die verwachting niet altijd opgaat blijkt later op de avond. Aangekomen bij de strekkers staat er een o wind van z'n 4 bft., temperatuur een graad of 14 °C, lw HvH 21:25 uur, hw 04:46 uur op 10-10-2010. Om 19:00 uur wordt het sein gegeven dat we kunnen beginnen er doen dit keer zo'n 49 man\vrouw mee en ik start met de feeder, gevlochtenlijn, wapperlijntjes haakje 10, met een piertje slikje erop, lood 150 gram ongeankerd.

Al gauw blijkt de stroming erg sterk en diverse lijnen lopen door elkaar en ik verhoog naar 150 gram geankerd, er gebeurd weinig bij mij, afentoe wat tikjes van krab, regelmatig kale haken en door de toenemende stroming loopt 150 gram geankerd ook weg dus de feeder is geen optie meer en ik schakel over op de Hiro Dream Surf van 4,5 meter, met op de molenspoel 22\100 mm nylon en als lood 175 gram ongeankerd, dit gaat enige tijd goed, maar ook dat loopt weg en ik verhoog naar 200 gram ongeankerd.

Dat blijft redelijk liggen maar afentoe loopt zelfs dat weg een ongekende sterke stroming deze avond.
Om 19:48 uur vang ik krab, 22:48 uur krab en in de laatste draai om 23:00 uur ook krab, tussendoor kale haken en geen vis. Dichtbij geprobeerd, ver weg en er tussen in niets werkte. Zo wordt je eerste in je vak en zo laatse en dat op dezelfde dag. Jammer maar het is niet anders. In het algemeen klassement zal ik waarschijnlijk flink zakken en de kans om bij de eerste 5 te eindigen voor promotie naar de A competitie zal een stuk moeilijker worden. Maar goed de fles is half vol!, en verliezen hoort er ook bij, ook al is het bitter.



Ruud van Noord wordt 1e met 8 vissen (194 cm), 2e wordt Erik Remijn 7 vissen (130 cm) en 3e Wilfred Wander ("De Scharrejager") 6 vissen (121 cm). Mannen gefeliciteerd!

De uitslag in exel: http:// willemgaatvissen .web-log.nl/files/wedstrijd-10-van-2010.xls

De uitslag in pdf: http:// willemgaatvissen.web-log.nl/files/wedstrijd-10-van-2010.pdf
Vis greetz,

Willem#1168

Geen opmerkingen:

Een reactie posten