maandag 17 mei 2010

vangstberichten: maandag 17 mei 2010



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik het overgebleven aas opmaken op het strand van Ter Heijde, ik kies dit keer voor strandopgang molenslag. Er staat een zw wind draaiend naar nw van 3 a 4 bft, een lekker zonnetje, temperatuur 11°C daalend naar 8 °C, lw HvH 13:36 uur, hw 17:56 uur. Om 15:15 uur gaat de eerste hengel erin, hoofdlijn 22\100 mm nylon met een tapse voorslag, onderlijn wapperlijntjes, haakje 8, gevuld met piertje en of slikje en of zagertje. Een kwartier later gaat de 2e hengel erin, dito hoofdlijn, wapperlijn en aas.

15:48 uur is het raak, 3 botten tegelijk komen het strand op gedribbeld, 1e valt eraf en wordt door de volgende golf weer meegenomen naar zee (deze tel ik niet mee). En zo gaat het eigenlijk de hele middag door, slechts een enkele draai niets.









Om 20:30 uur ruim ik op. Totaal vang ik deze sessie 24 botten waarvan de grootste 35 cm is. Toch ff lekker m'n aas opgevist!

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten