woensdag 31 maart 2010

Ingezonden vangstbericht van: Boudewijn uit Zwijndrecht

beste Willem,

Hier een berichtje van Boudewijn uit Zwijndrecht.
Ik ben zondag 28.3 weer wezen vissen bij d manage in Rozenbrug. Zaterdag aas wezen halen bij viszaak Eagel, zagers en pieren. Ze vroegen mij waar ik morgen gaat vissen.

De bedoeling was de Amozone haven. Mijn vrouw zou mee gaan en daar kan ze lekker uit de wind zitten. Ze adviseerde mij toch in de waterweg te gaan vissen omdat daar geul gevangen wordt. Dus ik was om 10.00 uur met laag water bij de manage. Ik heb slechts 2x beet gehad.

De eerste keer zat er een geul aan die 3m van de kant eraf ging, bale Dus ook daar was het niet veel.
100m verder op zaten twee mensen op een aanlegstijger, maar ook zij hadden weinig beet. Ik heb nog nooit een geul op de kant gehad. Toch hoop ik de komende maanden er een te vangen.
Toch tips?

Groeten,

Boudewijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten