zondag 27 december 2009

vangstberichten: zondag 27 december 2009



Hallo vis vrienden,

Vandaag vis ik weer een wedstrijdje voor de competitie van "de Eurovissers", we gaan vissen in het Calandkanaal. Er staat een harde zw-wind van zo'n 5 bft. pal tegen, temperatuur 6 °C, hw HvH om 10:36 uur, lw 15:55 uur. Als aas heb ik 150 zeepieren (prima geregeld door Rob Slingerland, waarvoor nogmaals dank) en wat stukjes gezouten mesheft. Als stek heb ik steknummer 12 getrokken.

Om 09:00 uur gaan er zo'n 49 lijnen het Calandkanaal in, ik vis dit keer met lijnen die geclipt zijn, 1 onderlijn met een enkele geclipte haak en 1 onderlijn met 2 geclipte haken in de hoop wat verder te komen. Het eerste uur zie ik maar weinig vis naar boven komen. Het 2e uur krijg ik warempel tot 2x toe een duidelijke aanbeet op de nylon lijn maar bij het binnen draaien is het aas eraf en geen vis te bekennen. Jammer!

Hier en daar komt er wat wijting en steenbolk naar boven, maar bij mij nog altijd niets. Ook het 3e en 4e uur levert me niets op en ik blijf op die hatelijke 0 staan. Bij de prijs uitrijking blijkt Kees Westdorp 1e te zijn met 17 vissen (391 cm), Dick de Graaf 2e ook met 17 vissen (336cm)  en Ronald van Os 3e met 10 vissen (238 cm), mannen gefeliciteerd! Ik zelf eindig op een 46e plaats samen met nog 2 vissers die ook niet hebben gescoord. Volgende keer beter dan maar!;-)

Vis greetz,

Willem#1168






Geen opmerkingen:

Een reactie posten