maandag 12 oktober 2009

vangstberichten: maandag 12 oktober 2009



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik het overgebleven aas opmaken en een nieuwe stek uit proberen op de waterweg, er staat een n-wind van 4 a 5 bft, temperatuur 14 °C, lw HvH 15:20 uur, hw 22:10 uur. Als ik om 14:30 uur aankom op de stek staan er al 3 vissers er wordt niets gevangen zeggen ze en de vissers die hiervoor zaten hadden ook niets. Niet veel later zie ik toch een mooie wijting boven komen bij die visser.

En even later stroomt het vol met vissers, ik vis deze sessie met 1 hengel ivm de stroming. Maar inderdaad het duurt lang voordat er een aanbeet komt bij mij, om 15:14 uur zie ik wat tikjes en verwacht een botje, maar het is warempel een tongetje, en nu "zwijn" ik want het is een net maatse, even over de 24 cm.



Tot 17:20 uur vang ik alleen nog maar steenbolken. Om 17:33 uur komen de wijtingen in beeld, maatse en ondermaatse, met tussendoor nog een grote bot van 36,5 cm en een steenbolkje.







Maar de hoofdmoot blijft toch wijting. Totaal vang ik deze sessie 17 vissen en om 20:30 uur ga ik tevreden naar huis.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten