maandag 14 september 2009

vangstberichten: zondag 13 september 2009




Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik weer vissen op de Maasvlakte, er staat een harde wind nw-n draaiend naar n-no van 6 bft, nacht temperatuur tussen de 8-14 °C, hw HvH om 22:05 uur, lw 04:25 uur op 14-09-09. Bij aankomst blijkt dat ik de enige visser ben, niet zo verwonderlijk want ik heb de wind pal tegen. Om 21:20 uur probeer ik het met 1 hengel, maar het valt niet mee, het water is onstuimig en wordt door de wind opgezweept. Uiteidelijk besluit ik na 20 minuten op te ruimen om weer geen doorgeschuurde lijnen te krijgen en verhuis naar de Amazonehaven waar ik wat meer in de luwte kan staan.

Om even over 22:30 uur werp ik in en krijg gelijk aanbeten, maar allemaal steenbolkjes en kleine wijting. Ik verlies 2 maal een onderlijn met lood doordat tijdens het inwerpen m'n hoofdlijn knapt. Nadat ik 15 van die kleine visjes heb gevangen begin ik het een beetje zat te worden en om 01:15 uur begin ik op te ruimen en ga naar huis.





Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten