woensdag 26 augustus 2009

vangstberichten: dinsdag 25 augustus 2009



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik vissen met de overgebleven 2 ons kweekzagers van de vorige sessie, het aas is net iets te weinig en omdat het toch een stukje rijden is naar de Maasvlakte ga ik eens een poging wagen op het strand van Ter Heijde. Als ik aankom om 22:30 uur staat er een harde zw wind van 6 bft, hw HvH om 19:01 uur, lw om 00:15 uur op 26-08-09.

Tong zal het niet worden, maar ik ga toch een poging wagen voor een zeebaarsje. Ik vis met 1 hengel met een wapperlijn van 3x 50 cm haakje 6 gevuld met een zager, het inwerpen valt ook niet mee, ik heb de wind schuin tegen. Des ondanks dat blijft het geankerde lood van 170 gram redelijk liggen, behalve dan als er regelmatig vuil aan de lijn blijft hangen wat op een bepaald moment zoveel is dat de lijn alsnog aan de wandel gaat. Maar de aanbeten blijven uit, en ik besluit om 00:30 uur op te ruimen en naar huis te gaan.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten