maandag 6 juli 2009

vangstberichten: zondag 05 juli 2009



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik het aas opmaken wat ik nog over heb, op het strand van Ter Heijde. Er staat een o-wind van  4 bft bij een temperatuur van 16 °C, lw HvH om 20:05 uur, hw om 03:04 uur op 06-07-09. Ik begin om 21:30 uur op de strekdam en krijg al gelijk kleine aanbeten, maar het zijn krabbetje die constant m'n aas eraf eten. Om 22:45 uur komt het water opzetten en verhuis ik naar het strand.

Ook dit keer heb ik weer veel last van groene sla (zeewier) op de lijn maar de stroming is iets minder en de lijnen blijven redelijk liggen met 170\190 gram klaplood eraan. Om 00:30 uur krijg ik een duidelijke aanbeet, en ik draai een palingkje naar binnen van 37 cm. Om 00:45 uur vang ik nog een mossel en rond 01:00 uur spoelen er allerlei soorten kwallen het strand op.




Hierna geen aanbeet meer gezien, en om 02:22 uur hou ik het voor gezien, ik ruim m'n spullen op en ga naar huis.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten