zondag 31 mei 2009

vangstberichten: zondag 31 mei 2009



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik vissen met het restant aas van zaterdag en ben ik weer op weg naar de Maasvlakte, net als ik de straat uit rij belt Paul me op. Hij staat al op z'n stek en of ik zin heb om ook te komen. Natuurlijk, in de wetenschap dat er daar goed tong te vangen is heb ik daar wel oren naar. Bij aankomst heeft Paul al 1 tong en 1 paling gevangen.

Om 22:45 uur gaat de eerste hengel erin en een half uurtje later volgt de tweede. De tijd strijkt voorbij maar ik krijg geen enkele aanbeet.
Paul vangt er nog 2 palingen bij en leert me een aantal knopen om onderlijntjes te maken. Om 01:30 uur ruimen we op, zonder dat ik een aanbeet heb gehad. Volgende keer beter, dan maar.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten