maandag 18 mei 2009

vangstberichten: zondag 17 mei 2009



Hallo vis vrienden,

Vandaag ga ik nog even vissen met Paul#1166 er staat een z-wind van 5 a 6 bft langs de kust, 10 °C en hw HvH om 21:35 uur, we gaan vissen bij de DSM. Om 20:45 uur is Paul al bezig met vissen, ik pak gauw m'n spullen uit de auto en begin ook, als aas heb ik nog een restant kweekzagers en stukjes gezoute mesheft uit de vriezer.

Niet veel later, draait Paul z'n eerste bot naar binnen, en vang ik om 21:30 uur een grondeltje. Paul vangt nog een zeebaarsje en een botje en om 23:00 uur een mooie tong van 35 cm. We zien beide weinig aanbeten deze avond. Om even voor 23:30 uur vang ik nog een bot en dan houd het op.



Als ik om even over 00:30 uur vast kom te zitten en de boel kapot moet trekken, besluiten we beide om op te ruimen. Het is nog steeds niet "wild" in de waterweg, maar de tong zit er!

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten