zondag 31 mei 2009

vangstberichten: zaterdag 30 mei 2009_sessie_III



Hallo vis vrienden,

Rond 24:00 uur kom ik aan op de plek waar Paul en de andere "Eurovissers" staan te vissen. Er is al wat wijting gevangen, maar nog geen tong. Gauw m'n hengels opgetuigd en beginnen maar. Om 00:45 uur krijg ik de eerste tikjes en draai ik een steenbolk naar binnen, om even voor 01:00 uur en om 01:15 uur een wijting. Rond 01:30 uur komen de eerste tongen naar boven, bij 1 collega visser zelfs met 2 tegelijk.
Dat geeft hoop! Om 01:50 uur is het mijn beurt, maar jammergenoeg is het een ondermaatse en kan die weer terug.



Hierna vang ik nog wat zeesterren die ik nog niet eerder gezien heb, een stuk of 6, en wat wijting.




Rond 04:00 uur begint het al weer licht te worden en besluiten we op te ruimen, totaal vang ik deze sessie 9 vissen, waarvan 3 maatse wijtingen voor de pan.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten