maandag 25 mei 2009

vangstberichten: zaterdag 23 mei 2009



Hallo vis vrienden,

Omdat het op het strand nog erg druk is met badgasten ga ik vandaag vissen in de Amazonehaven, er staat een zo-wind van 3 bft, 21 °C, met af en toe een klein regenbuitje en hw HvH om 14:46 uur. Als aas heb ik zeepieren en kweekzagers. Als ik aankom om 17:00 uur is het water al aan het zakken. Om hier overdag een beetje vis te kunnen vangen moet je echt ver kunnen werpen (voorbij de 150 meter ), dus het wachten voor mij is op de schemering als de vissen naar de kant toe komen.

Om 19:15 uur krijg ik warempel een aanbeet, wat een klein scharretje naar de kant brengt. Dan is het weer uren lang niets meer. Rond 22:45 uur beginnen de aanbeten, wat me even voor 23:00 uur en erna een steenbolk oplevert.




Om 23:30 uur begin ik 1 hengel op te ruimen, omdat ik morgen een wedstrijdje ga vissen met 'De Eurovissers', als ik m'n 2-hengel binnendraai zitten er nog 2 ondermaatse wijtingen aan van rond de 24 cm. Volgende keer maar wat langer doorgaan, want ik moet het toch hebben van de schemering.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten