dinsdag 12 augustus 2008

vangstberichten: zaterdag 09 augustus 2008



Hallo vis vrienden,

In verband met de harde z-w wind 6 a 7bft. uitgeweken naar de amazonehaven, eigenlijk wilde ik een nieuwe stek uitproberen, de dintelhaven maar na een half uurtje begon de wind ook daar behoorlijk tekeer te gaan en ben ik uitgeweken naar de beschutting van de amazonehaven. Ik vis met zeepieren en steekzagers, in een druiligere regen.Om 20:45 uur komen de eerste aanbeten, eerder als dat ik verwacht had, als ik binnendraai zit er niks aan. Om 21:15 uur is het zover een mooie duidelijke doorbuiger op de hengeltop, het is een dikke paling van 78 cm en 970 gram. Ik verbeter hiermee mijn persoonlijke record.



Daarna vang ik nog een 7 tal steenbolkjes allemaal van het postzegel formaat.



De gehoopte tweede paling blijft uit. Als het water flink gezakt is worden de aanbeten ook minder, om 01:30 uur ruim ik op en ga naar huis.

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten