zondag 22 juni 2008

vangstberichten: zaterdag 21 juni 2008



Hallo vis vrienden,

Vandaag weer naar het strand van Ter Heijde gegaan gewapend met pieren en mesheften. Er stond een z-wind van 3 bft met een temperatuur van 16 graden celcius, hoogwater om 17:45 uur en 06:15 uur op 22-06-2008. De eerste hengel om 18:15 uur richting noordzee gegooid en een half uurtje later de 2-e.

Voorlopig verwachte ik er nog niet veel van omdat het water nog vrij hoog stond, maar het duurde erg lang voordat ik m'n eerste aanbeet kreeg, om 00:25 uur krijg ik de eerste venijnige tikken op m'n hengeltop. Ik draai de lijn naar binnen maar helaas niets eraan. Dan weer een hele tijd stilte, om 01:45 weer een paar korte venijnige tikken en dan houd het op, weer niks. En zo gaat het door, totaal 5 aanbeten gehad, zonder vis eraan, om 04:30 uur ruim ik op en ga enigzins teleurgesteld naar huis.

Thuisgekomen kijk ik nog even op teletext, nederland heeft met 3-1 verloren van rusland. Ik ben dus niet de enige nederlander die enigzins teleurgesteld is. Maar ach ja, zo gaat dat some time's you win and sometimes you lose!

Vis greetz,

Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten